dimarts, 22 de gener del 2008

Tornem a començar

Com cada any, despres d'un parón per descansar, torna l'activitat castellera. I com no, comença amb la assemblea. És com "el culebron del verano" en el futbol. Tot rumors, sobre qui sera o qué fara qui.

El que em preocupa a mi, es que la gent no es dona conte que els carrecs, no son tan importants com ho som nosaltres, la colla.
Quan començo una temporada penso en moltes coses, sobretot en coses que puc canviar jo, com a individuu, i també en penso moltes que s'han de canviar en colectiu.

Se que aquestes idees que tinc sobre com tindria que ser la colla, son personals, i potser no son el que la majoria vol, pero per aixo esta l'assemblea, per xerrar d'aquest temes, On anem, qui som.

Ultimament pensem massa, en que fer per que vingui més gent, o com fer més grans i segurs els nostres castells. Però mai pensem en com esta anant la colla, en la nostre salut.

Bé, en definitiva, tornem a començar, i esperem que aquest any tot sigui millor que el que bé i pitjor que el següent.

Salut i Castells

1 comentari:

Anjaäl ha dit...

Xescooo
tu per estos mons també??

el blog es del meu amic i company de pis Antonio que me va fer una invitació a participar al seu blog i me vaig estrenar :)

Gracies per pasarte i deixar un comment!!

ja ens veiem!!!!

besus!!